lördag 23 juli 2011

Hööks

Åkte en sväng till hööks idag.

Köpte tränset som alla har snackat om på sina bloggar.



Köpte dock inte de för utseendet, utan för snabb spännena :)

För då jag vill byta bett ofta, är det riktigt nice å ha såna spännen.


Där var förresten bara ett träns kvar av de.
Och så va de fult märke fram på den lilla flärpen.

Så jag frågade om dom hade fler, och de hade dom inte, och skulle inte få in förrän i mitten på september :O


Men iaf, så fråga vi om hon kunde göra nått på priset. Så hon drog av 150 kr :D

Och det roliga är att jag inte ska ha den nosremmen ändå haha för jag ska byta ut den när jag fått hem min JW repgrimma ;)


Men har inte fått repgrimman än, så kommer ha tränset som det är sålänge.

Ska testa de imorgon, så kan jag fotta och visa er :)

Inga kommentarer: