måndag 1 augusti 2011

Träning

Har glömt berätta att jag var på min första hoppträning för ny tränare i torsdags. Jag och Otto har inte tränat på typ ett år, för tränare i hoppning.
Det va jätte skoj :) både jag och Otto va helt slut. De va lydnads träning som va på schemat, och det gick jätte bra.

Mot slutet hoppa vi 2 hinder på följd som stod själva. Och det är de jag har så svårt för att komma rätt på. Så kom ju så klart fel dom 2 första gångerna, men sista gången kom vi rätt och hoppade oxern på 105, dock inte så bred.

Men va jätte nöjd när träningen va slut, och nu vet tränaren vad jag har svårt för och ska öva på.

Träning igen på onsdag :D ska bli skoj :) då kommer jag ha med kamera som pappa får sköta :)


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Ida! sa...

ni var super duktiga! ska bli skoj att träna tillsammans igen på onsdag :) får muta din pappa att fota oss lite också ;)hihi