söndag 8 augusti 2010

Hos otto

Ja i fredes va jag ju hos Otto, för jag skulle hämta hem mina saker i stallet. Och så fick jag även rida honom. Jag passade på å rida ut en sväng när de hade slutat regna :) och det gick jätte bra (Y) släpte honom i galoppen för jag kände hur han verkligen ville springa av sig... Tror inte han får galoppera så mycke :/ inte snabbt iaf... Men så vi red bara en mys och skoj runda. :D
Även bild på nya byxorna :)


Peace LouiceBlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

Josefine Friberg sa...

jag blir så glad när jag läser att du har roligt och är glad! :) synd att det blev som det blev med otto. men det är ju ändå bra att du får komma och rida ibland, och nu har du ju ny sköthäst.
dina ridbyxor ser riktigt snygga ut, skulle du kunna fota dom helt? så man ser hela? :D

Louice Råå sa...

ja det är kul å få komma ut till honom ibland :) och ja som sagt synd att de blev som de blev... får hoppas att de blir nått bra med denna.
jepp de kan jag göra nån dag :P eller om mamma eller nån kan följa med å fotta när jag rider.

Josefine Friberg sa...

sv om pirelly: vad bra att du tyckte det :) det var en som fråga om jag kunde berätta om mina hästar, så tänkte att jag tar en häst i taget hehe! så det kommer om bazze och silas också!

Josefine Friberg sa...

sv om resultat: Ja, det var superkul! det känns verkligen som kämpandet i alla år har varit värt, nu får man något bra tillbaka :)massor av lycka har kommit det senaste året, det är så roligt! Tack så jättejätte mycket!